Sen natt...eller tidig morgon det är frågan!!

Sent på natten och jag borde verkligen sova. Men det är mkt tankar i huvudet denna kväll.

Nervositet, misstro på sin kunskap, myror i brallan och massor mer.

Tur att man bor i en liten stuga så att man inte väcker grannarna när man dammsuger kl 1:00 på natten, eller när man sjunger och övar inför morgondagens dop.

Denna vecka har varit lite upp och ner. Lite som en bergodalbana. Ena stunden känns det bra nästa helt jävla kasst. Funderar på om man kanske kan få amputera viss del av kroppen och få ett bättre exemplar. Skulle ju kanske funka. Undrar vad jag skulle vilja ha för ögonfärg då, bruna kanske och riktigt långt blont hår. Kanske ett leende som kan få folk att smälta.

Veckan har dock väldigt fort och stort tack till mina kollegor som står ut med mig och mitt huvud……

Imorgon ska jag göra något som jag tycker är roligt men jag känner mig lite obekväm i den situationen, men jag håller alla tummar att det kommer gå bra.

 Kollade igenom gamla bilder och hittade då denna bild på Fam. Öjring. Tänk att man varit så liten. Älskar min familj men det hoppas jag att de vet om.

 

 

Nä nu måste jag sova…Hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0