Summan av kardemumman!

Hm, massage med förkyldning i kroppen är visst inte att rekommendera.
Vaknade inatt av att jag snörvlade och kunde knappt andas. Jag som skulle gå på thaibox idag. Få sparkas lite oc bli svettig. Men jag tyckte att kroppen och knoppen fick vila idag.

Tycker det är svårt att veta vart man ska dra gränsen om man ska träna eller inte.

Dagen på jobbet bara sprang iväg, glömde bort att ta ett melis på fm och lunchen kastade jag i mig. På eftermiddagen så vart det en proteindricka. Är väl inte elt nöjd med det upplägget på mat. 

Karaktär det har jag i alla fall inte för väl hemma vart jag supersugen på äpplepaj så det bakades och till det vaniljsås. Så om man ska summera dagen så vart det noll träning och minus poäng på maten. Får väl bara försöka ta mig i kragen och försöka göra bättre ifrån mig imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0