Nya tag!

Nu är det allvar.....nu kommer jag blogga varje dag om hur träning, kost och händelser som händer. Inte vet jag om det är någon som läser men jag skriver ändå!!

Idag har jag jobbat massor att göra som vanligt förstår inte var dagarna tar vägen. Kolla in mitt jobbs hemsida Djurgymnasiet.

Efter jobbet vart det hem och sen ner till gymet. Lite löpband och styrka(armar & mage). Satte mig också på mations cykeln där man sitter som i en stol istället för på en vanlig cykel. Jag blir så svettig av den. När jag tränat är det som att jag redan har duchat.
Vet inte om det är ett bra tecken eller dåligt. Kanske någon som vet?

 
Mysig höstdag med bästa hunden!

Bara sötaste Melvin som kan få till en sådan fin grimas!!




Kommentarer
Postat av: Kelly

Vad roligt! Ska absolut följa din blogg! kramar

2010-11-22 @ 23:43:21
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0