Ingen träning men massor med annat!

Ja idag han jag inte med någon träning, men ska väl ha vilodagar också....eller?

Har fått en hel del annat gjort, som att jobba över lite;) Skolan jag jobbar på Djurgymnasiet ska vara med på Gymnasiemässan som kommer vara nu den 25/11-27/11 på Älvsjömässan. Vi kommer då ha med lite djur och de anläggningarna har vi fixat med idag.

Sen bar det hemåt och sitta vid symaskinen. Melvin och jag har anmält oss till HUND 2010 och jag kommer ha med mig en del apporter. Så om någon vill lägga in om en beställning gör det i tid så jag hinner sy det. Kolla in Zandra Design

Måste bara lägga in en typisk bild på en Weimaraner.......man blir så glad....och det ser så skönt ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0